Re: karta scsi

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 12:51:00 MET

cashoob wrote:

> zostalem szczesliwym posiadaczem karty isa - kontroler scsi Symbios Logic
> 53C400A - za boga nie moge dojsc jak go zainstalowac w systemie (pomocy!!!)
> po drugie nie mam do niej driverow - czy mozna uzyc jakies uni czy tez
> szukac po sieci? do owej karty chce podlaczyc skaner KTC 4800 SP ktory
> dziala na porcie scsi- i tez nie bardzo mam pomysl jak zaladowac
> sterowniki - troche poczytalem ale nie znalazlem nic co by moglo byc
> uzyteczne - bede dzwieczny za pomoc - pozdrawiam.
>
> PS. fd16_700.snp - do czego sluzy ten driver?

ze skanerem to nie wiem. ale jesli chodzi o karte. jesli karta
ma swoj wlasny BIOS, wtedy za pomoca sterownika fd16.....
bedziesz mogl te karte zainstalowac. nie dziala to rewelacyjnie
(czytaj: dziala powoli), ale dziala.
najlepszy bylby sterownik natywny.

btw. os/2 jest takim systemem, ze najpierw trzeba sprawdzic
czy sa sterowniki, a dopiero potem kupowac sprzet.