Re: karta scsi

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 12:38:21 MET

On Mon, 25 Nov 2002 10:22:09 UTC, "cashoob" wrote:

> zostalem szczesliwym posiadaczem karty isa - kontroler scsi Symbios
> Logic 53C400A - za boga nie moge dojsc jak go zainstalowac w systemie
> (pomocy!!!)
> po drugie nie mam do niej driverow - czy mozna uzyc jakies uni czy tez
> szukac po sieci? do owej karty chce podlaczyc skaner KTC 4800 SP ktory
> dziala na porcie scsi- i tez nie bardzo mam pomysl jak zaladowac
> sterowniki - troche poczytalem ale nie znalazlem nic co by moglo byc
> uzyteczne - bede dzwieczny za pomoc - pozdrawiam.

W temacie SCSI i skanerów nie pomogę, bo nie używam, ale jeżeli
znajdziesdz sterownik do karty, to z samym skanerem nie opwinno być
już problemów. Poszukaj pod hasłami SANE i PMSANE.

> PS. fd16_700.snp - do czego sluzy ten driver?

*.snp to "sniffery", które sprawdzają podczas instalacji jakie
urządzenia są podpięte do komputera. Takie p&p.
A fd16_700.snp pewnie sprawdza, czy jest podłączona jakaś dziwna
stacja dysków.

Marek