Re: Pytanko

Autor: przemek (pr_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 23:07:53 MET DST

Użytkownik "J. Kadron C." <kadron_at_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
> To znalazlem, ale moze ktos ma to na dysku i moze udostepnic. Chce to
> zobaczyc zanim zrobie powazniejsze ruch. Ma to chodzic na laptopie. Jako
> alternatywa do zakupu MSWINXP. Ale jeszcze jestem w fazie decyzji.
> Winde mi podrzucil znajomy 120 dniowa i jest musze przyznac niezla. Wiec
> chce porownac.

Niezła, hmmm. Musisz mieć do niej niezłego laptopa.
Po ostatnich zabawach z instalacją "Interklasy" która w 100% (stacje
uczniowskie) jest oparta na XP i na Celeronie 1.7GHz, 256MB RAM, grafika SIS
na płycie chodzi gorzej niż Win2000 na Celeronie 500/384RAM/Matrox G200 -
chodzi mi o reakcje systemu na zwykłe klikanie po okienkach jestem jak
najdalej od określenia "niezła". Co prawda jest taka "śliczna i kolorowa"
ale tu zależy co kto lubi.

Pozdrawiam, życząc udanego wyboru.

--
Przemysław Roman      ICQ: 108988744         GG: 2196919
Łapy precz od Trójki: http://www.tajniak.nsbi.pl/protest