Re: Pytanko

Autor: J. Kadron C. (kadron_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 13:20:40 MET DST

Użytkownik "przemek" <pr_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> No jak nie ma, jak jest - tyle że za zachodnią granicą :-((
>
> http://www.ecomstation.com/demo.phtml

To znalazlem, ale moze ktos ma to na dysku i moze udostepnic. Chce to
zobaczyc zanim zrobie powazniejsze ruch. Ma to chodzic na laptopie. Jako
alternatywa do zakupu MSWINXP. Ale jeszcze jestem w fazie decyzji.
Winde mi podrzucil znajomy 120 dniowa i jest musze przyznac niezla. Wiec
chce porownac.

Pozdrawiam