Re: Phoenix 0.2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 23:12:29 MET DST

On Sun, 6 Oct 2002 21:48:15 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>Że co? A mnie to i tak Bo ja wolę PMDC, a Ty chyba lubiłeś PM
>DOwnloader'a? :)

Lubilem, ale mial problemy z data pliku... I potem wszedl downloader mozilli, wiec sie
na niego przerzucilem...

>MDH ładuje sobie na starcie niektóre DLL tak że potem mozilla CI się
>szybciej ładuje, ale cały myk polega na tym że zajęta przez niego pamięć
>to 8MB a mozilla by Ci zjadła ładując te same DLL'e znacznie więcej. 8 MB
>możesz mu podarować, opłaci Ci się bardziej niż co chwila uruchamiać
>mozillę. Poza tym MDH dba o to by Mozilla nie rozpieszczała się z
>pamięcią...

testuje... moze cos z tego bedzie :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 1h 05m 11s 386ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl