Re: Phoenix 0.2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 21:36:44 MET DST

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> wlasnie probuje sciagnac, ale phoenix nie potrafi sciagac plikow poki co ;))

Że co? A mnie to i tak Bo ja wolę PMDC, a Ty chyba lubiłeś PM
DOwnloader'a? :)

> Ale roumiem, ze mdh loaduje niektore dlle i one siezda w pamieci? Tzn. jak chce
> zwolnic pamiec tak jak bez mdh zamykam mozille, to musze ubic mdh?

MDH ładuje sobie na starcie niektóre DLL tak że potem mozilla CI się
szybciej ładuje, ale cały myk polega na tym że zajęta przez niego pamięć
to 8MB a mozilla by Ci zjadła ładując te same DLL'e znacznie więcej. 8 MB
możesz mu podarować, opłaci Ci się bardziej niż co chwila uruchamiać
mozillę. Poza tym MDH dba o to by Mozilla nie rozpieszczała się z
pamięcią...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564