VPC 5.0 legalnymi oczami :)

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_os2.asua.org.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 21:43:12 MET DST

Witam!

Po powrocie z pracy zacząłem bawić się VPC. Wszystko wygląda niemalże tak samo
jak beta i wersja 4.32.
Ale:
- FullScreen powala i nie daje odróżnić, że emulujemy inny system.
- BIOS Awarda w Virtualnym PCecie też przyprawia o opad szczęki
- Dobrze działający NAT i SharedFolders pomagają współdzielić sieć i plik
I jest DUŻO szybszy.

Z gorszych rzeczy, które bardzo mnie bolą: Znalazłem buga (już wiem że nie jest
replikowalny z kernelem UNI) - mimalizacja okna głownego VPC poruszenie oknem
guesta i PM hang (identycznie jest z minimalizacją okna guesta). Z tego co wiem winą
jest moje SMP. Ale wnikliwie jeszcze potestuję.

Poza tym, mimo moich maili wczorajszych - TEN SOFT JEST WART KAŻDYCH
PIENIĘDZY!!! A stworzenie cracka nie jest tak łatwe jak z wersją 4.32 :-( (Albo teraz to
tak :-D)

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_home.dobrawka.com - GG: 863186
(Latest EKG/2 - ftp://home.dobrawka.com/pub/os2/ekg2/ekg2-20020903.zip)
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 02d 10h 40m 59s.