Re: Nowy VPC

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 20:10:21 MET DST

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Czy ktos probowal juz VirtualPC 5.0? Podobno jest duzo szybszy - w readmie
> pisza, ze w wiekszosci obszarow powinien byc co najwyzej o 5% wolniejszy od
> prawdziwego systemu (w co mi ciezko uwierzyc)... Niestety, teraz sie buntuje, ze
> trzeba miec pentium II conajmniej i na moim K6 nie chce pojsc... A wczesniej
> wolno, ale chodzil. Przy tych ulepszeniach moze by juz nawet chodzil sensownie -
> winda 95 na p160 (no odjalem te 5% ;) to juz w miare normalnie chodzila...

A mnie interesuje czy może ma to wreszcie ludzki dźwięk i te dodatki coby
można było jakoś wymieniać dane, a zapo tym czy da się może wreszcie
odpalać na full-screen'ie?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564