Re: warp 4

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 14:40:16 MET DST

On Sun, 25 Aug 2002 13:54:30 UTC, <falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> wrote:

> Dzięki temu mam wszystko pod ręką.

Bez sensu. Ja nawet tych kilku które sobie nagrałem nie używam, bo w
większości wypadków w sieci są już dużo nowsze wersje tych programów.

> I więcej pewnie nie będzie ;>

Patrz wyżej

> To może zamiast robić Odina, sportujcie sobie Wine? ;->

Przecież Odin to właśnie w dużej mierze sportowane wine. Z resztą
dzięki temu zostało znalezionych całkiem sporo błędów w tym ostatnim,
więc korzystają obie strony.

> Barracuda 3 (udma100), msi kt3-ultra na via kt333, athlon 1.8+, sb
> live!, tuner na bt878, CD, matrox g450, sdi.

Nie widzę tu nic niezwykłego. Nie jestem jedynie pewien tunera tv bo
żadnego nie używam, ale ostatnio powstało conajmniej kilka aplikacji
pod OS/2 do obsługi tunerów TV więc zapewne coś by się znalazło.

> Czy jak już mi dobierzecie sterowniki to będę mógł grać w RTCW (gra na
> engine Quake 3) jak pod linuksem?

Nie wiem bo nie gram, ale jest to bardzo prawdopodobne. O ile się
orientuję większość gier Quake pochodnych działa dobrze pod Odinem.

Marek