Re: warp 4

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:57:31 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:
> [...]

Jezeli to ma przypominac interface Mac OS X to chyba jakiegos zupelnie
innego niz ja uzywam. Wyglada to to paskudnie...

> No tak, tylko co z tego?
> OS/2 może wyglądać np. tak:
> http://candybarz.netlabs.org/cbarz1.png

A to jest pseudoprzezroczystosc. Jakby poustawiac okienka inaczej to nic
z tego nie wyjdzie.

> Obecnie chyba każdy system może _wyglądać_ jak dowolny inny. Co za
> problem wyrysować/zaimportować odpowiedni zestaw ikon czy kontrolek.
> Tak na prawdę liczy się funkcjonalność, której nawet najbardziej
> pstrokaty "theme" nie podniesie innym systemom do poziomu
> funkcjonalności WPSa.

Dokladnie. Co z tego ze icewm na _pierwszy_ _rzut_ _oka_ wyglada
podobnie do OS-a, skoro ma 10 % mozliwosci WPS-a!

zdrowko

--
Rafał Zawiślak    ================
homepage: http://www.sysopy.prv.pl