Re: Problem z nagrywarka

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 13:42:02 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 20:10:26 UTC, "zubalo" <zubalo_at_box43.pl> wrote:

[...]
> Powiedz mi jeszcze czy pod UDF można formatować CD-R czy tylko CD-RW.

Nie uruchomiłem jeszcze UDF, bo nie chciało mi sie edytować stringu w
tym sterowniku. Moja nagrywarka jest "unsupported".
Ale jeżeli masz to za sobą, to teraz ja chętnie wysłucham porad :-)

A co do pytania to _wydaje_mis_się_, że formatowanie CD-R nie ma
sensu. Ale za to możesz równiesz formatować DVD-ROM jak będsziesz miał
odpowiednią nagrywarkę DVD.

> A wracając do CDRecord w czasie każdego nagrywania zwaraca mi
> ostrzeżenie
> cdrecord: Warning: controller returns wrong size for CD write
> parameter page.

Nie pamiętam czy mam taki komunikat, bo używam cdrecorda tylko poprzez
WPSowy interface :)
http://www.geocities.com/SiliconValley/Sector/5785/

Jest tam chyba również jakieś FAQ do cdrecorda. Może znajdziesz coś na
temat tego komunikatu.

Marek