Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 14:47:02 MET DST

<falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> nakombinował(a) coś takiego:
> A obsłuży mi via KT333 z DMA, blutufa, OpenGL pod matroxem g450,
> udma100/udma133, tuner TV i takie tam? :)

Nie wiem co to blutuf, ale reszta jak najbardziej, też mam dysk ata/133,
matroxa dualhead ale 400, a może 450 - nie pamiętam też bez problemu... co
do tunera to różnie - zależy jaki masz, ale jest możliwośc.

> A ma jakąś stronę?
> Bo nie znalazłem takiego projektu na sourceforge ani na freshmeat.

Nie wiem ale widziałem jakieś wersje już do ściągania, panowie mają
jeszcze jednak dużo roboty w przepisywaniu api os/2...

> BTW: a kiedy nastąpi uwolnienie kodu OS/2 i na jakiej licencji?

To wie tylko wielki IBM. Na razie im się nie spieszy bo to nie jest raczej
system pod jusera domowego...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564