Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 14:51:18 MET DST

<falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> nakombinował(a) coś takiego:
> Myślę (i mam nadzieję), że USB jeszcze długo nie wejdzie do powszechnego
> użytku. Znaczy w sensie, że nie wyprze innych rozwiązań. Jak np. do
> komputera pozbawionego RSa chciałbyś podłączyć np. SDI albo zwyklego
> UPSa? A obudowy do PCtów też mogą być ładne.

Jest wersja sdi pod usb, jeśli kompy się wyłącznie uuesbowią to terminale
sdi pewnie też zostaną wyparte przez te ver. usb.

> BTW: czy OS/2 działa na PPC?

A czy ibm ma w tym jakiś interes...?
A ja bym chciał pod sun'a os/2 :) JAk by mi się udało zdobyć taką wersję
to pewnie udałoby się też samą stację :)))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564