Re: warp 4

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 17:24:02 MET DST

On Sun, 18 Aug 2002 11:54:16 +0200 (MET DST), cashoob wrote:

>a tu niespodziewanka - bo to jest 4 - jedno czego nie moge sie doszukac to
>jak sprawdzic dokladnie jaka to podwersja - zle sie wyrazilem ze wyglada jak
>3.1 on ma w sobie 3.1 ale okna sa kanciaste jak w 3.1 z tym ze nie
>identyczne - co do celu to szukam alternatywy do windy bo juz mnie wykancza
>psychicznie -tak jak to ktos napisal "w MS windows ograniczaja Ciebie
>programy a w Unix Twoja inteligencja" tak wiec szukam czegos co bedzie po
>srodku. pozdrawiam.

W przypadku Warpa 4 nie było już zamieszania z podwersjami. Jest jedna.
Zawsze w linii poleceń możesz napisać ver.

Alternatywy do czego. Do grania napewno nie, do pracy praktycznie w każdej
dziedzinie jest dostępne oprogramowanie, które zazwyczaj działa o wiele
sprawniej.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20