Re: warp 4

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 11:44:01 MET DST

a tu niespodziewanka - bo to jest 4 - jedno czego nie moge sie doszukac to
jak sprawdzic dokladnie jaka to podwersja - zle sie wyrazilem ze wyglada jak
3.1 on ma w sobie 3.1 ale okna sa kanciaste jak w 3.1 z tym ze nie
identyczne - co do celu to szukam alternatywy do windy bo juz mnie wykancza
psychicznie -tak jak to ktos napisal "w MS windows ograniczaja Ciebie
programy a w Unix Twoja inteligencja" tak wiec szukam czegos co bedzie po
srodku. pozdrawiam.