Re: OpenSSH - dziala!

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 22:49:11 MET DST

Bart2_at_teamos2.org.pl (Bartosz Tomasik Bart/2) nakombinował(a) coś takiego:
> OpenSSL to tylko biblioteka, tak wiec,zeby cos z PMMailem zrobic, zow
> musisz jakos to tunelowac.. czyli rownie dobrze, mozesz uzywac ssh

Masz rację. Powinni o tym pomyśleć Ci z pmmaila...

> - path, to znaczy ze bezwgledu w ktorym katalogu bedziesz i wydasz
> komende ssh, to sie uruchomi - tkzw. sciezka dostepu

Jest :)

> - automatyczna identyfikacja: wlasnie chodzi o to, zebys nie musial za
> kazdym razem podawac hasla - nie mialem czasu jeszcze robic tego pod
> OpenSSH (zapewne dla protokolu w v1 bedzie tak jak po staremu, ale dla v2
> moze byc inaczej), ale dawniej robilo sie to tak, ze trzeba bylo pliki z
> kluczami (authorized keys), ktore sobie wygenerowales skopiowac do
> katalogu .ssh/ w Twoim katalogu domowym (np u mnie byloby to
> /home/bart2/.ssh/)

Tego przyznam że nie mam, nie udało mi się jeszcze. Głownie dlatego że nie
wiem dlaczego ale staje mi na starcie i dopóki i tak czegoś nei nacisnę to
się nie połączy :(

> jesli masz juz automatyczna identyfikacje, to on sam sie tym zajmuje

Teraz to wygląda tak że.. Pokauzje mi dwa okienka cmd. Znaczy się jedno
schowane.. Muszę tamto wywyołać żeby wpisać hasło. Potem dwa znikają i po
jakimś czasie "Error 10060... Could not connect" :(
Nei wiem co tu ugryźć bo wszystko wydaje się być poprawne... Zła wersja
ssh może? Czy jakoś??

> analogicznie, tylko musisz zrobic drugi komplet *.cmd dla wysylania

Ten sam nie będzie...?
Czym więc ma się różnić?

Ten skrypt raz loguje przez ssh a potem korzysta z tego cały czas czy za
każdym razem tak...? Pasowałoby mi to pierwsze.. Chciałbym pocztę
sprawdzać raczej szybciej niż wolniej :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl