Re: OpenSSH - dziala!

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 14:51:31 MET DST

Bart2_at_teamos2.org.pl (Bartosz Tomasik Bart/2) nakombinował(a) coś takiego:
> nie rozumiem. jak uzywasz ssh to nie uzywasz telneta, nie masz wtedy
> przesylania jawnego hasla, zamiast ftp uzywasz sftp i/lub scp - podobnie.

Czyli jest dobrze :)

> Problem jest z poczta, bo pod OS/2 tylko mozilka obsluguje Pop3-SSL, ale

Ale jest chyba openSSL, nie dałoby się go jakoś zmusić do pracy z
pmmailem?

> mozesz sobie pop'a tunelowac (np pod Pmmailem:
> http://www.asua.org.pl/~bart2/popssh.rar) i tyz dziala..

Próbuje i tak:
co znaczy:
 - shh skonfigurowane do automatycznej identyfikacji, oraz w path
??

Czy da się go jakoś uzdatnić tak żeby sam sobie brał hasło?

CZy muszę najpierw sam uruchomić SSH i zalogować się, czy on sam się tym
zajmie? Okienko się pojawia, muszoś mu nastukać żeby się połączył, wpisać
hasło, i potem znika sobie a mi dalej pokazuje się napis Connecting to POP
server.. po kilku minutach zmienia się na Error 10060 Could not connect :(

I jeszcze jakby tak można było wysyłać tym też maile przez ssh...?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl