Re: Mozilla i pady systemu

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 22:33:52 MET DST

Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
nakombinował(a) coś takiego:
> Widocznie coś mnie komputery nie lubią :(

Może coś niedokonfigurowane....? Brat ma prawie to samo, system stawiany
dwa lata temu chyba i wszystko okiej :)
Obaj mamy live'y, odpalone w tle więcej niż mniej :)

> Nie, mówiłem o Mozilli.

Wiem wiem... to moja wrodzona wredota :))

> No to ściągnę w takim razie jutrzejszy wieczorny - zakładam że przez
> weekend nie pracują.

Owszem pracują właśnie i to najwięcej :)) no bo przez weekend mają właśnie
więcej czasu :) Wtedy zawsze wychodzą najlepsze buildy, najbardziej
dopracowane :)

> Nie wiem co mam skopane, reszta rzeczy chodzi dobrze, cały czas pracuje
> InJoy, Apache, Squid i MySQL i z tymi programami nie ma żadnego problemu
> przez cały czas. Tylko PM123 po tych kilkunastu godzinac pracy się
> wysypuje. w populog.os2 jest wypisany analyzer.dll lub mmpm.dll.
> Najdziwniejsze jest to, że leci cały system, w końcu PM123 nie ma chyba
> nic pracującego w kernel-space?

Sterewonik od muzyki ma taką władzę... Jeśli masz jakąś trefną muzykę to
pewnie tu pies pogrzebany... Ale wiesz może jeszcze podaj wersję pm123? ja
mam 1.1b4, nie wykrzacza się od dawna, pamiętam takie komunikaty z tym
analyzerem i podobnymi... Ale to dawno i nigdy nie wywisnęło systemu...

> No podobno się da, ale nie u mnie. Dopuszczam fakt, że mam coś spieprzone
> w multimediach. Czy do tego jest jakiś oddzielny fix-pack?

Były zaaktualizowane sterowniki do muzyki, poszukaj, coś znajdziesz
lepszego bo IMHO to tu jest wina czegoś..

> Tą kartę mam jeszcze od czasów 286, w końcu sobie kupię nowszą, ale ten
> zakup ma bardzo niski priorytet...

Polecam Gravisa, znajdziesz na pewno, a fajniejszej karty nie było imho,
sam zmuszony dopiero płytą pod duraka zmieniłem ją (dałem bratu, a miałem
chyba wszelkie modele od primaxa cd3 do orginalnego ultrasound'a max'a).
Nie powinna dużo kosztować, zakładam że masz wolną isę i mam nadzieję że
na jej drodze nic (czyt ta karta jest długa) :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl