Mozilla i pady systemu

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 23:48:05 MET DST

Hello Ninik.

18 Jul 02 12:08, Ninik wrote to All:

 N> _Nigdy_ nie miało coś takiego miejsca u mnie.

Widocznie coś mnie komputery nie lubią :(

 N> To pm123 ma nightly build'y?

Nie, mówiłem o Mozilli.

 N> Co do mozilli to polecam pcozekać na koniec tygodnia, wtedy są
 N> najlepsze buildy.

No to ściągnę w takim razie jutrzejszy wieczorny - zakładam że przez weekend
nie pracują.

 N> Musisz mieć coś skopane - sam nie zamykam nawet pm123 (gra zawsze w
 N> tle), mozilla raczej otwarta (pracuję tworząc www) - no i sobie
 N> chwalę.

Nie wiem co mam skopane, reszta rzeczy chodzi dobrze, cały czas pracuje InJoy,
Apache, Squid i MySQL i z tymi programami nie ma żadnego problemu przez cały
czas. Tylko PM123 po tych kilkunastu godzinac pracy się wysypuje. w populog.os2
jest wypisany analyzer.dll lub mmpm.dll. Najdziwniejsze jest to, że leci cały
system, w końcu PM123 nie ma chyba nic pracującego w kernel-space?

 N> Tylko to jest do nn, trzeba skopać pluginy potem do odpowiedniego
 N> katalogu :)

Ależ nie ma żadnego problemu, nawet działają :)

 N> Da się wyłączyć to okienko. Ale spróbuj zetkę, trochę oporna ale fajna
 N> :)

No podobno się da, ale nie u mnie. Dopuszczam fakt, że mam coś spieprzone w
multimediach. Czy do tego jest jakiś oddzielny fix-pack?

 N> No name sound blaster? JA polecam w tej kategorii jakiegokolwiek
 N> gravisa, IMHO lepszy od live'a, tylko niestety jeden kanał..

Tą kartę mam jeszcze od czasów 286, w końcu sobie kupię nowszą, ale ten zakup
ma bardzo niski priorytet...

Tomasz