Re: Mozilla i pady systemu

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 12:08:59 MET DST

Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
nakombinował(a) coś takiego:
> Mozilla sama z siebie była stabilna do momemntu dodania NultiZilli. Teraz
> wraz z liczbą otwartych zakładek wzrasta prawdopodobieństwo padu. Po
> prostu się zamyka, bez żadnego komunikatu i oczywiście zamknięcia plików.

_Nigdy_ nie miało coś takiego miejsca u mnie.

> Ale jak się pytałem to chodziło mi o pady wywołane przez PM123. Aktulanie
> zassałem najnowszego nightly builda i zobaczę czy się coś poprawi.

To pm123 ma nightly build'y?
Co do mozilli to polecam pcozekać na koniec tygodnia, wtedy są najlepsze
buildy.

> I tak co 10 minut?

Musisz mieć coś skopane - sam nie zamykam nawet pm123 (gra zawsze w tle),
mozilla raczej otwarta (pracuję tworząc www) - no i sobie chwalę.

> Już dosysam.

Tylko to jest do nn, trzeba skopać pluginy potem do odpowiedniego katalogu
:)

> Waramp nie chciał mi odtwarzać niektórych MP3, a Warpamp tworzy jakieś
> okienko, bodajże 'FullScreen View' czy jakoś tak i ni diabła nie daje się
> go zamknąć inaczej niż przez reset systemu. Ponadto przy odtwarzaniu divx
> wylatuje po kilkunastu najpóźniej minutach. pozostałych nie znam

Da się wyłączyć to okienko. Ale spróbuj zetkę, trochę oporna ale fajna :)

> Soundblaster PRO na ISA, Warp4US + FP15 Cel333 + 128MB + Matrox Millenium
> II.

No name sound blaster? JA polecam w tej kategorii jakiegokolwiek gravisa,
IMHO lepszy od live'a, tylko niestety jeden kanał..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl