Mozilla i pady systemu

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 21:39:03 MET DST

Hello Ninik.

16 Jul 02 18:47, Ninik wrote to All:

 N> Co masz na myśli? Mozillę mam włączoną cały czas i poza nielicznymi
 N> jej wykrzaczeniami nie mam żandego problemu z nią.

Mozilla sama z siebie była stabilna do momemntu dodania NultiZilli. Teraz wraz
z liczbą otwartych zakładek wzrasta prawdopodobieństwo padu. Po prostu się
zamyka, bez żadnego komunikatu i oczywiście zamknięcia plików. Ale jak się
pytałem to chodziło mi o pady wywołane przez PM123. Aktulanie zassałem
najnowszego nightly builda i zobaczę czy się coś poprawi.

 N> Zrób sobie archiwum profilu. Gubienie kontaktów ma miejsce zawsze jak
 N> plik mozilli nie zostanie zamknięty, albo uruchomisz inną wersję na
 N> tym samym profilu.

I tak co 10 minut?

 N> Oddzielnie, AFAIR: www.innotek.de

Już dosysam.

 N> Nie mam z nim też najmniejszego problemu. Działa non-stop. Wprawdzie
 N> na Live'ie nie tak dobrze jak na gravisie (tam był super sterownik,
 N> tylko niestety jeden kanał :( i jedynie czasami coś mu się pokopie z
 N> mp3 i jej nie odczyta (jak mu nie pasuje. Co do innego mp3 to masz
 N> Warpamp, z! (tekstowy, ale fajny), Warvision, Warpmedia. Ostatnie dwa
 N> odtwarzają jeszcze filmy, w tym divx, i też są skórkowane ;)

Waramp nie chciał mi odtwarzać niektórych MP3, a Warpamp tworzy jakieś okienko,
bodajże 'FullScreen View' czy jakoś tak i ni diabła nie daje się go zamknąć
inaczej niż przez reset systemu. Ponadto przy odtwarzaniu divx wylatuje po
kilkunastu najpóźniej minutach. pozostałych nie znam

 N> jaką masz kartę muzyki/system?

Soundblaster PRO na ISA, Warp4US + FP15 Cel333 + 128MB + Matrox Millenium II.

Tomasz