ASPI

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 23:14:54 MET DST

Mały kłopot ale uciążliwy:
Po różnych złych doświadczeniach (z różnymi systemami) bardzo bym chciał
mieć możliwość zarchiwizowania mojego systemu na bootowalnych CDkach.
Znalazłem sobie mały programik dosowy który to potrafi i nie kosztuje
jak cała reszta kombajnów po 50-150$ tylko ok 20 i w dodatku potrafi
czytać HPFSa. Dla wnikliwych nazywa się IMAGE www.terabyteunlimited.com
Kłopot w tym że wymaga ASPI do zapisu na CDRach.
I tu jest ból:
Znalazłem 2 wersje ASPI routera na OSa do jednej nie info jak
zainstalować i polecają przeczytać info od drugiego że niby to tak samo.
OK. Ale w drugim piszą gdzie co wkopiować, co zmienić w configu i że
może się pojawić komunikat błedu przy starcie systemu o
niezainstalowaniu z powodu braku OS2ASPI.DMD jeśli ten nie jest
załadowany.
Dokładnie tak się dzieje u mnie. OS2ASPI.DMD jest na dysku we właściwym
katalogu ale nie wiem jak go załadować!
A autorzy tę drobną kwestię pomineli.
Systemowy help subtelnie przemilcza tę kwestię
Czy ktoś zna receptę?

Wojtek