Re: Mozilla i pady systemu

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 18:47:03 MET DST

Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
nakombinował(a) coś takiego:
> Czy da się jakoś Mozillę zabezpieczyć przed negatywnymi skutkami padów
> systemu[1]?

Co masz na myśli? Mozillę mam włączoną cały czas i poza nielicznymi jej
wykrzaczeniami nie mam żandego problemu z nią.

> Po restarcie działa wszystko, gubiona tylko jest historia i lista
> odwiedzonych linków co jest dla mnie lekko wkurzające.

Zrób sobie archiwum profilu. Gubienie kontaktów ma miejsce zawsze jak plik
mozilli nie zostanie zamknięty, albo uruchomisz inną wersję na tym samym
profilu.

Oddzielnie, AFAIR: www.innotek.de

> [1] - PM123 ssie :( Jest coś innego dobrze odtwarzającego mp3 i
> niewywalającego systemu?

Nie mam z nim też najmniejszego problemu. Działa non-stop. Wprawdzie na
Live'ie nie tak dobrze jak na gravisie (tam był super sterownik, tylko
niestety jeden kanał :( i jedynie czasami coś mu się pokopie z mp3 i jej
nie odczyta (jak mu nie pasuje.
Co do innego mp3 to masz Warpamp, z! (tekstowy, ale fajny), Warvision,
Warpmedia. Ostatnie dwa odtwarzają jeszcze filmy, w tym divx, i też są
skórkowane ;)

jaką masz kartę muzyki/system?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl