Re: Nowy Xworkplace

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 07:51:10 MET DST

On Thu, 11 Jul 2002 22:06:31 +0200 (MET DST), Wojtek wrote:

>Spróbowałem i "jak zachwyca skoro nie zachwyca".
>Kilka błedów spowodowało że odinstalowałem po jednym dniu.

>-w Xcenterze nie udało mi się uzyskać okien(ala windows)

 ee? znaczy jakich okien? listy otwartych zadan, tak?
otoz, to co sie wyswietla w xCenter'rze kontrolujesz sam - dodajesz tak zwane widget'y
- dodaj sobie window list i bedziesz mial windzianie

>-nie udało mi się wydusić z niego kosza.

 podobni jak powyze, trzeba isc do konfiguracji (nie pamietam teraz ktory to notatnik,
bo jestem na kompie gdzie akurat nie mam xwp) i zarejestrowac (lub ponowic
rejestracje) obiektu

ale w sumie to dziwne, bo u mnie kosz od razu rejestrowalo....

tak wiec jak widzisz to nie bledy... byc moze xcenter powinien od razu byc jakos
skonfigurowany aale dzieki temu, ze nie jest - jak zaczniesz grzebac to sie czegos
nauczysz i dojdziesz do wlasnej optymalnej konfiguracji a tak dusilbys latami
standardowa...