Re: Nowy Xworkplace

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 21:53:47 MET DST

> I jeszcze jedno:
> Wyszedł nowy i zastanawiam się czy go instalować...
> Poprzednio spowodował mi dość ciekawy czas ładowania mozilli, poznikające
> ikonki i masę innego badziewia :( Może ktoś sprawdzić?

Spróbowałem i "jak zachwyca skoro nie zachwyca".
Kilka błedów spowodowało że odinstalowałem po jednym dniu.
-np. po kliknieciu na POPULOGa edytor otwierał się na środku ekranu
a treść w dolnym lewym narożniku (mimio szczerych chęci nie dało się
czytać)
-w Xcenterze nie udało mi się uzyskać okien(ala windows)
-nie udało mi się wydusić z niego kosza.
Pewnie jeszcze zrobię kolejne podejście ale na jakiś miesiąc dam sobie
spokój.
Wojtek