Mozilla i nieangielskie literki

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:27:07 MET DST

Hello Lech.

05 Jul 02 15:45, Lech Wiktor Piotrowski wrote to All:

 LP> Rukie stronmy u mnie sa cyrylica )(Z wyjatkiem title barow itp.) np.
 LP> ecomstation.ru - ale pamietam, ze czasami bywaja krzaki, od czegos to
 LP> musi zalezec. W ustawieniach jezykowych nic kompletnie nie zmienialem,
 LP> tak samo w czcionkach.

A ja jak się właśnie przekonałem część mam części nie. I co gorsza nie wiem od
czego to zależy. Również nie jestem w stanie użyć czcionki 'symbol' na swojej
stronie, a potrzebuję sumbole oma, mikro czy literkę 'pi'.

 LP> U mnie jest w preferences pod Navigator... Ta sama wwersja: 1.1a

U mnie nie ma. w 'open tabs inseat of windows for' mam tylko dwie opcje:
'middle clicko or control clickof links in a web page' i 'Control+Enter on the
location bar'. Poprzednio miałem jeszcze trzecią 'New windows' i bardzo sprawnie
to działało.

Tomasz