Mozilla i nieangielskie literki

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:21:06 MET DST

Hello Ninik.

05 Jul 02 15:20, Ninik wrote to All:

 N> Widać keine probleme :)

No to widocznie u mnie jakoś pliterki mają pod górkę :(

 N> Chyba <font face=...> ;)
 N> www.talk.ru, podesłać screena?

Właśnie zauważyłem, że część stron ruskich chodzi, część nie, między innymi
moja, literki kodowane UTF8, bo potrzebowałem polskich, umlautów i cyrylicy. Fnt
face też olewa prostym koherentnym. Może trzeba jej w preferencjach jakieś
konkretne czcionki ustawić? Próbowałe różne (cyr też) i nic.

 N> U mnie też nie ma, ale to dobrze, bo to chyba nigdy nie działało..
 N> Poza tym chyba wyłączyłeś w js otwieranie nowych okienek :)

A u mnie działało i było to bardzo przyjemne, wyłączania nowych okien nie
używam, bo czasami okazuje się to być przydatne.

BTW - zobacz http://ntg.one.pl, ale tylko jak nie masz nic innego i z
włączonymi nowymi okienkami. Jedyna możliwość żeby z tego wyjść to ubić
przeglądarkę :)

Tomasz