Mozilla i nieangielskie literki

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 12:50:01 MET DST

Hello All.

Mam Mozillę przedstawiającą się jako Mozilla 1.1a+ i mam do niej kilka
zastrzeżeń, nie wiem czy to u mnie tylko czy 'ten typ tak ma'
A) w programie pocztowym nie da się uzyskać polskich liter w listach, choć w
ustawieniach ma ustawione ISO8859-2, w przeglądrce jest OK.
B) W przeglądarce nie da się uzyskać innych liter niż łacińskie - rosyjskie
strony wyświetlają się krzaczkami, niezależnie od tego czy są kodowane ISO, CP
czy unicodem, analogicznie ignorowany jes tagt <font fcae="...">. W NS działa
wszystko OK.
C) w poprzedniej wersji którą miałem (szlag mi ją trafił razem z dyskiem, więc
nie wiem jaka to była wersja, AFAIR 1.0-rc1 była w konfiguracji 'tabbed
browsing' opcja otwierania nowych okien jako zakładek, w tej nie ma - tak to ma
być czy u mnie coś poszło nie tak?

Tomasz