Re: Jeszczo o LVM

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:07:07 MET DST

On Fri, 5 Jul 2002 14:31:23 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>Hmmm, jak go próbowałeś zmuszać do pracy? Jak dobrze zrozumiałem w2000 ma
>coś na kształ LVM'a a przynajmniej takie opcje. Jakby spod niego porobił
>partycje a potem kazał oesowi siedzieć na którejś logicznej? Tylko jak go
>zmusić do tego żeby wiedział że to akurat tak a partycja.. Fdisk poznaje
>teraz 3/4 dysku jak type b albo type f :(

partycje lvm sa rodzaju lvm, a windoza ma pewnie inny rodzaj, wiec raczej nie
zobaczysz. Ale nie wiem. JAk sobie porobisz lvm a sterowniki nie beda dzialac, to
reszta tez nie bedzie dzialac itd. ;)

>no tak, tylko potem żeby nie było "unable to operate youre hard disk"

dopoki nie spartycjonujesz zawsze mozesz wrocic do stanu pierwotnego bez strat.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 1d 15h 41m 08s 863ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl