Re: Odp: Instalka warpa poszukiwana

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 23 Jun 2002 - 22:45:51 MET DST

przemex wrote:

> Jest jest ... był kiedyś dołączony do PC kuriera - tak wygląda płytka:
> http://www.uz.pl/przemex/warp.jpg

> Stosuję, dlatego puszczam max 2 posty w miesiącu.

Panowie - czy to wypada?...

Może by tak nastawić się na rozwiązywanie problemów, a nie ich
tworzenie?

Temat dostępności Warpa był poruszany na grupie wielokrotnie, podobnie
jak temat wspomnianej płytki. Lektura tematu "stara płytka" (lub coś
podobnego), pomoże rozwiązać pewne problemy :))

Kończąc - nie polecam ograniczania się w czymkolwiek - mój były szef od
lat ograniczał nadmierne palenie i picie - w wyniku czego wykształciła
się cecha dominująca - ograniczenie:)) - czego nie życzę ani
grupowiczom, ani gościom.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >