OS/2 Warp

Autor: Boratynski (p_borat_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Jun 2002 - 20:30:25 MET DST

    W szkole mam zainstalowany ten system do obslugi aparatury (ktorej
wredny producent dal wersje pracujaca tylko wlasnie pod os/2). System
opisany jest "OS/2 Warp" i chyba ma juz swoje kilka lat. W pewnym momencie
system padl, udalo mi sie go odtworzyc z czegos co najbardziej przypominalo
mi 'system restore' z Windowsa w wersji tekstowej...
    I teraz: zgubila sie drukarka (sterownik do hp lj 4p), znalazlem
sterownik na stronie hp do oesa/2 i w jakis smieszy sposob go
zainstalowalem. Moge otrzymac wydruk np. z notatnika, ale juz nie z programu
do obslugi aparatury. Przy probie druku program wywala sie i nastepuje jego
zamkniecie?
    Jakie rozwiazanie szanowni grupowicze by polecali sprobowac?

Przemek

PS. Wfczesniej wszystko chodzilo ok