Re: Dzieki za pomoc z siecia

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 17:10:34 MET DST

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> nakombinował(a)
coś takiego:
> A tak zmieniajac temat: Do wszystkich ktorzy nawracjaa mnie (a w zasadzie
> nie tylko mnie ;) na newsy:

To ja :))

> analfabeta nie jestem, z newsow korzystam, odkrylem to cudo ;) Jednakze
> wcale mi sie nie podoba, kiedy na tej liscie mam ulozony wiadomosci w
> watkach, bo te liste czytam na bierzaco i korzystam z wiadomosci
> z niej jak z pozostalych maili - z newsow korzysta sie nieco inaczej.

Wcale nie musisz ich mieć ułożonych w wątki - w Pronewsie wystarczy
wklepnąć "don't thread headers" i gotowe :)

> Zreszta nie widze powodu, dlaczego mialbym miec wlaczonego non-stop
> klienta newsow, przy mojej i tak juz zapchanej pamieci.

I tak prawie żąden nie umożliwia czasowego sprawdzania newsów a to z
powodu tego, że to nie ma sensu w ogóle. Newsy to nie wiadomości prywatne
i nie muszą one docierać od razu. Nie ma sensu być "na bieżąco" co do
minuty. :)
Ja je włączam zawsze gdy jem sobie coś tak żeby móc czytać sobie przy
okazji :)

> Ale fakt faktem, forewardowanie nie dziala i nie wiem, do kogo sie z tym
> zwrocic.

Się właśnie zastaniałem co taki pomór nastąpił :( A jak zobaczyłem u
Ciebie tą stopkę to zrozumiałem dlaczego ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl