Dzieki za pomoc z siecia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 13:13:41 MET DST

Na poczatku tesotwalem na dwoch starych kartach 10 i 10 (takich samych) i nie
wiem, czy mialem collidy - nie spojrzalem na HUBA. Nastepnie do jednego kompa
wlozylem karte 100 dzialajaca w trybie 100 no i mialem nieustannego colida. Do
drugiego kompa tez wlozylem 100 i zmienilem obie na 10 - wtedy wszystko bylo
OK. I dzialam w trybie 10 na kartach 100, musze popracowac nad tym, zeby 100
wyciagnac... Wyglada na to, ze ktoras ze starych akrt musiala byc walnieta.

A tak zmieniajac temat: Do wszystkich ktorzy nawracjaa mnie (a w zasadzie nie
tylko mnie ;) na newsy: analfabeta nie jestem, z newsow korzystam, odkrylem to
cudo ;) Jednakze wcale mi sie nie podoba, kiedy na tej liscie mam ulozony
wiadomosci w watkach, bo te liste czytam na bierzaco i korzystam z wiadomosci
z niej jak z pozostalych maili - z newsow korzysta sie nieco inaczej. Zreszta
nie widze powodu, dlaczego mialbym miec wlaczonego non-stop klienta newsow,
przy mojej i tak juz zapchanej pamieci.

Ale fakt faktem, forewardowanie nie dziala i nie wiem, do kogo sie z tym zwrocic.