Re: Rexx pod windows

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 23:28:24 MET DST

On Tue, 16 Apr 2002 17:17:25 UTC, "zubalo" <zubalo_at_box43.pl> wrote:

> Czy ktoś z Was mógłby mi podać link do jakiejś bezpłatnej implementacj
> Rexx'a pod windows. Potrzebuje uruchomić w nim klienta ftp napisanego w
> rexxe (klient działa na konsoli , więc problem interfacu nie istnieje).
> Gdyby ktoś jednak zadawał głupie pytania po co mi to , to odpowiadam od
> razu - do szkoły. Będe wdzieczny z jakiś namiar.

Poszukaj dowolną wyszukiwarką hasła "Regina REXX interpreter".
Niestety. Większość darmowych pakietów to tylko interpretery języka.
Nie wydaje mi się, aby aplikacja korzystająca z Warpowych funkcji
sieciowych była przenaszalna. W szczególności pod OS/2 zapewne
wykorzystywane jest REXX tcp/ip API czy coś podobnego, czego raczej
nie znajdfziesz pod windows.

Marek