emx, ncurses itp.

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 23:39:31 MET DST

Witam
Próbuję poznać C. Dopiąłem się do MySql-a, teraz potrzebuję formularze.
Utworzyłem zmienne środowiskowe TERM=cmono i
TERMINFO=/emx/ncurses/lib/terminfo (tu jest katalog c z plikiem cmono), a
funkcja initscr() z curses pisze, że "Error opening terminal: unknown.". Czy
ktoś z grupowiczów ma pomysł, co może być powodem moich kłopotów?
Program tack.exe dołączony do ncurses prawidłowo korzysta ze zmiennych TERM i
TERMINFO.

Pozdrawiam
Jurek Michniewski