Re: programowanie i kursy

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 23:06:18 MET DST

On Mon, 8 Apr 2002 08:06:19 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Co do tego, to ka dy zapewne ma inne yczenia. Mnie interesuje
>napisanie aplikacji podobnej do tej, do ktˇrej poda em linka w
>poprzednim poÂcie. Czyli g ˇwny element to efektywne (szybkie)
>bazgranie po ekranie. ByŠ mo e OpenGL.

na OpenGL to ja sie kompletnie nie znam, z tym, ze to jest standardowe API, wiec
dowolny tutorial na ten temat bedzie pasowal...

>Gdy siŕ za to w ko˝cu zabiorŕ, to zacznŕ najprawdopodobniej od skryptu
>Przemka Dobrowolskiego (rskel), wiŕc np. chŕtnie pozna bym
>znaczenie/strukturŕ poszczegˇlnych plikˇw generowanych przez ten
>skrypt.

no wlasnie u Wojtka na stronach jest artykul na temat zasobow, powinno rozjasnic
nieco, a jak dalej (po przeczytaniu) beda problemy, to pytaj :)

>W dalszej kolejnoÂci jak zmodyfikowaŠ poszczegˇlne pliki w
>kierunku aplikacji "Hello world", ale z "Hello world" narysowanym w
>oknie przy pomocy DIVE-a a nie napisanym.

hm,, oki, zobaczymy co sie da z tym zrobic (sam musze sie najpierw poduczyc Dive'a)