Re: programowanie i kursy

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 07:56:18 MET DST

On Sun, 7 Apr 2002 12:57:44 UTC, (Bartosz Tomasik Bart/2) wrote:

> co do ewentualnego "kursu", co byscie chcieli, zeby zawieral?

Co do tego, to każdy zapewne ma inne życzenia. Mnie interesuje
napisanie aplikacji podobnej do tej, do której podałem linka w
poprzednim poście. Czyli główny element to efektywne (szybkie)
bazgranie po ekranie. Być może OpenGL.
Gdy się za to w końcu zabiorę, to zacznę najprawdopodobniej od skryptu
Przemka Dobrowolskiego (rskel), więc np. chętnie poznałbym
znaczenie/strukturę poszczególnych plików generowanych przez ten
skrypt. W dalszej kolejności jak zmodyfikować poszczególne pliki w
kierunku aplikacji "Hello world", ale z "Hello world" narysowanym w
oknie przy pomocy DIVE-a a nie napisanym.

To na początek.

Marek