Re: DHCP + ADSL - OS/2 vs Windows

Autor: Jakub Golab (olorin_at_imladris.chipdrive.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 13:40:00 MET DST

Użytkownik Wojciech Gazda <gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl> napisał:

> A nie masz czasem dlugiego czasu oczekiwania na rozpoczecie polaczenia i
> zwisow w trakcie transmisji? Czy ping na adres broadcastowy podsieci nie
> odtyka transferu na jakis czas?

Jak najbardziej mam. Ale ping na adres broadcastowy nic nie daje :-(

> Mialem cos takiego na styku Warp <-> Linux Slackware (default gateway),
> musialem w Warpie skojarzyc na twardo adres jego karty Ethernet z IP
> (wpis w config sys).
>
> Moze to wlasnie to?

Cyba nie :-(. Skojarzenie na sztywno adresu MAC z IP nic nie zmienia :-(
W każdym razie dzięki; po zmianie MTU jak poradził Piotr Oniszczuk jest
trochę lepiej ale jeszcze nie to co być powinno...

Pozdrawiam,
Kuba
olorin_at_imladris.chipdrive.pl