Re: komus sie udalo? openssh-2.9p2-bin.zip

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 12:13:46 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:

> Dokładnie. ustawiam MODE rozmiar okna a później ssh ...
> Mam 3 komputery do których się w ten sposób łączę. Na jednym z nich
> jest efekt taki jak opisujesz, ale z mojego "śledztwa" wynika, że wina
> leży po stronie serwera. Zaraz przed pojawianiem się prompta wysyła
> jakiś znak, który powoduje ustawienie okna na standardowe rozmiary.

no wlasnie. i to jest problem.

> A masz poprawnie ustawione środowisko po stronie OS/2 ?
> zmienne TERM, TERMCAP, HOME, USER ?

TERM=vt220
HOME=D:\PUB\Users\home
USER=znik

TERMCAP=? tego nie ustawilem, nie wiem co ustawic.

> SSH -v
> SSH Version 1.2.30 [i386-pc-os2_emx], protocol version 1.5.

SSH Version os/2-1.2.13-03 [i386-unknown-os2], protocol version 1.3.
Portions Copyright (c) 1995-1997 Robert Muchsel <muchsel_at_acm.org>

czyli wychodzi ze inne. skad sciagnac ten ssh ktory ty masz?

> Jest ich dostępnych kilka. W tej chwili używam takiego:
> http:\\www.pg.gda.pl\~mw\termcap.dat

zaaplikowalem sobie. w wolnej chwili posprawdzam jak chodzi.

> No cóż, pewnie większość tu ma podobny powód. Ja dodatkowo nie używam
> niczego innego, więc nie mam do czego tęsknić :-)

dzieki za rady dot. konfigu. sciagne jeszcze ssh ktorego ty uzywasz,
moj faktycznie jest wiekowy.