Re: Pliterki w SO

Autor: Jan Gromadzki (jg_wp_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 15:11:18 MET

--
==============
Jan Gromadzki
Wrocław
jg_box_at_poczta.onet.pl
==============
On nie 24. marzec 2002 11:50, You wrote:
> Hi!
> Mam sobie ja Staroffice'a 5.1a. Nie wiem na ile nowa jest ta wersja i na
> kiedy skończył się support dla os/2 przez suna. Jak jest nowsza to
dajcie
> znać.
Nie ma, ale możesz pod ODINEM uruchomić wersję windzianą 5.2 - to wychodzi
nawet jak jest zainstalowana pod windą.
>[...]
> A może jest cokolwiek żeby obsłużyło wordowskie doc'e?
np. Lotus WordPro. Jest wersja natywna, jest także 16-bitowa dla windy
(WinOS2),
no nie wiem czy wersje 32 bitowe działają pod ODINem, ale kto wie, w
każdym razie
różne pisemka rozpowszechniały kiedyś ten soft do użytku prywatnego, z
Lotus 1-2-3
i Organizera 2 korzystam do dziś. Tą samą metodą może da się uruchomić
AbiWord-a
(to z linuxa). No i są jakieś konwertery (pod windą i linuxem).
JG