Pliterki w SO

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 11:38:19 MET

Hi!
Mam sobie ja Staroffice'a 5.1a. Nie wiem na ile nowa jest ta wersja i na
kiedy skończył się support dla os/2 przez suna. Jak jest nowsza to dajcie
znać. W każdym razie nie mozgę dojść jak by tu ukombinować polskie
krzaczki w nim... Wczytanie dukumentu z nimi kończy się odcięciem ich.
Czyli jak mam wyraz "osiołek" to pokazuje go jako "osioek". Brat ma za to
krzaki a różnimy się chyba tylko freetype'm. Niestety to drugie jest mi
potrzebne bo często potrzebuję jakiegoś krzaczka w truetype'ie.

Był kiedyś jakiś skrypt co zamieniał literki na właściwe, może to? No nie
wiem... Ciągnę jakiś update z hobbesa włąśnie, może to mi pomoże. :)

Co wy na to?
A może jest cokolwiek żeby obsłużyło wordowskie doc'e?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211