Re: Java 1.3

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 21:37:15 MET

mw_at_sunrise.pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) nakombinował(a) coś takiego:
> :-)) A czytałeś kiedyś dokumentację do FC. Czasem warto.
> Zamiast przemianowywać na *.zip wchodzisz do archiwum przez
> ctrl+enter.

O jak miło :))
Nie wiedziałem... A studiowałem dokunetację w poszukiwaniu jak umodzić
strony kodowe dla windy :))

> Poza tym FC używa takiego zipa jakiego masz zainstalowanego. Jak masz
> zainstalowanego zipa bez "shrink" to masz źle rozpakowane archiwum
> (brakuje kilku plików, dla których ta metoda była zastosowana).

Sądzisz że Java już jest tym pakowana? :)
Możesz, choćby na priva podać mi listę plików jakie powstają po
rozpakowaniu?
A chyba był ostatnio jakiś nowy zip... idę odgrzebać i sobie go uciągnąć
:))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211