Re: Java 1.3

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 17:37:32 MET

On Mon, 18 Mar 2002 14:47:42 UTC, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> mw_at_sunrise.pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) nakombinował(a) coś takiego:
>
> A jak zamieniłem rozszerzenie na *zip i wlazłem do niego fc i przegrałem
> to źle?

:-)) A czytałeś kiedyś dokumentację do FC. Czasem warto.
Zamiast przemianowywać na *.zip wchodzisz do archiwum przez
ctrl+enter.

Poza tym FC używa takiego zipa jakiego masz zainstalowanego. Jak masz
zainstalowanego zipa bez "shrink" to masz źle rozpakowane archiwum
(brakuje kilku plików, dla których ta metoda była zastosowana).

Marek