Re: To ja też mam problem dyskowy...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 19:28:26 MET

alchemyx_at_uznam.net.pl Michał Margula nakombinował(a) coś takiego:

U mnie jest taka sytuacja, że jak eszelkie partycje założyć spod każdego
systemu mogę, ale spod żadnego (bo pod osem jak?) sformatować na fat32 nie
mogę... :(

A tak BTW - jak podać do fat32ifs 2048 cache? Za żadne skarby nie mogę go
do tego przymusić... :(

FDISK windowsowy teoretycznie też założyć je umie. Co z tego jak po
rebocie nie dostają literki i tyle.

> Heh. No pomieszało mi się z ograniczeniem IDE. Poszukałem po sieci i FAT
> ma takie ograniczenia:
> - maksymalny rozmiar klastra - 32 kb
> - maksymalna ilość klastrów - 268,435,445 co przy założeniu 32 kb na
> klaster daje teoretycznie 8 TB (a nie GB ;>)

No właśnie zbyt podejrzane to by było żeby się nie dało założyć większej
;)

> Oprócz tego Windowsy mają ograniczenie rozmiaru partycji 32 GB
> (przynajmniej W2K oraz XP, a pewnie starsze tym bardziej).

32 nie dostanie, ale nawet 20 gb nie chce zrobić. W ogóle nie udaje mi się
wyjść poza 8gb :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl