Re: nowy RSJ

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 14:07:24 MET

On Sun, 3 Mar 2002 12:53:22 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>zainstalowalem, oczywiscie XWP zrobil co mogl, zeby mi to utrudnic - najpierw zwiesil
>desktop przy starcie, a przy kolejnym starcie w folderze RSJ byly obiekty bez zadnych
>sciezek i plikow ;) (naprawde tesknie za OD ;)
>
>Mniejsza o to... Cos nie gra z licencja demo... Jak probuje cokolwiek pmowego z
>RSJta odpalic, to mam:
>
>"There is a problem with your RSJ CD Writer license file. Either your license has
>expired or the file is invalid (code 2)"
>
>dodam, ze cdwfs.key wyglada standardowo i w porzadku...

> [...]

Nic takiego nie obserwowałem. Spróbuj ściągnąć aktualną wersję z www.rsj.de
i ponownie zainstalować od zera. Przy czym moje 4-letnie doświadczenie
z RSJ-em podpowiada, że twoja nagrywarka dobiega żywota.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21