nowy RSJ

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 13:00:22 MET

zainstalowalem, oczywiscie XWP zrobil co mogl, zeby mi to utrudnic - najpierw zwiesil
desktop przy starcie, a przy kolejnym starcie w folderze RSJ byly obiekty bez zadnych
sciezek i plikow ;) (naprawde tesknie za OD ;)

Mniejsza o to... Cos nie gra z licencja demo... Jak probuje cokolwiek pmowego z
RSJta odpalic, to mam:

"There is a problem with your RSJ CD Writer license file. Either your license has
expired or the file is invalid (code 2)"

dodam, ze cdwfs.key wyglada standardowo i w porzadku...

Dodam jeszcze ;) ze skasowalem calego rsja i zainstalowalem od poczatku ;)

Prosilbym o pomoc, bo mam pare plytek do przegrania (a ostatnio RSJ namietnie mi
je psul i nie zdarzylem sprawdzic, czy to problem programu,c zy nagrywarki), a o
niektore z nich pewni ludzie sie slusznie upominaja :))

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 0h 21m 46s 982ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl