Re: Setia? :)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 11:31:03 MET

On Sat, 2 Mar 2002 09:47:05 +0100 (MET), Ninik wrote:

>lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinowa (a) coÂ
>takiego:
>
>Oj Ty nie-dobroczy˝co ;)
>Ale napisz o tym co wiŕcej :)

Adres to chyba www.distributednet.net albo www.distributed.net ;)

Wczesniej bylo rc z jakims mniejszym numerkiem, ktory zlamano. Lamanie jest o tyle
irracjonalne, ze z tego co pamietam mialo komus pokazac, ze dane kodowanie jest
niewystarczajace. Jednak rc5 trwa juz tyle czasu, ze nic nie pokaze... ;) Ale jak
zaczalem, do skoncze. Oczywiscie jest tam kilkaTeamow OS/2...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 4d 21h 47m 37s 146ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl