Re: XP i warp

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 02 Mar 2002 - 09:36:12 MET

dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś takiego:
> Wszystko od razu działa... U mnie, na przykład.

Czyli jak jest primary to się odstosunkowuje ode mnie?
Coś słyszałem o tej parze że 2000/xp psują partycje warpowe... Może ktoś
coś więcej na ten temat?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl