Re: Bezpieczeństwo a warp...

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 16:18:56 MET

On Thu, 28 Feb 2002 14:46:51 +0100 (MET), Ninik wrote:

>info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
>
>Hmmm... Gdzie mogę o tym się dowiedzieć więcej?
>I w ogóle ten soft dostać?

IPSec stanowi między innymi część lepszych wersji InJoya. Popatrz
na www.fx.dk, tam znajdziesz również materiały na ten temat.
Mechanizmy do budowania VPN (Virtual private Network) ma również
wbudowane TCP/IP 4.3, dostępne poprzez Software Choice. Jak widzisz
temat nie jest banalny i nikt nie rozdaje tego za darmo.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21