Re: Bezpieczeństwo a warp...

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 15:23:44 MET

Ninik wrote:
> Adam <_555_at_irc.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> ten bug to po prostu dziura bezpieczeństwa i tyle... :(

To nie jest żaden bug. To wynika wprost z konstrukcji protokołu TCP/IP.
Czy fakt że analogowe łącze telefoniczne można w prosty sposób
podsłuchać też nazwiesz dziurą bezpieczeństwa? Jak się chce zabezpieczyc
transmisję to się stosuje różne sztuczki typu szyfrowanie. Nie miej
pretensji do protokołu bo to jest tylko transport i nikt nigdy nie mówił
że zapewnia on jakiekolwiek zabezpieczenia.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl